نقد شبهات شیرازی ها توسط استاد هاشمی

 

فایل صوتی بررسی نظرات و شبهات فرقه شیرازی ها توسط حجت الاسلام و المسلمین

سید احمد هاشمی 


  نقد شبهات شیرازی ها توسط استاد هاشمی

فایل صوتی بررسی نظرات و شبهات فرقه شیرازی ها توسط استاد سید احمد هاشمی در جمع طلاب و دانشجویان شهرهای مختلف ایران - طرح ولایت96

 

حجت الاسلام سید احمد هاشمی استاد دانشگاه و کارشناس جریانات دینی در جمع طلاب و دانشجویان حاضر در دوره طرح ولایت استانی، رویکرد سید صادق شیرازی به تشیع و آسیب های این برخوردها را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: جریان سید صادق شیرازی دارای مراحل منطق و نتیجه گیری هوشمندانه ای ست که باید با بصیرت با ان رو به رو شد، این جریان از احادیث موثق استفاده می‌کند و نتیجه گیری هایی را ارائه می‌دهد که اگر با آگاهی کامل برخورد نکنیم می تواند شک در دل ها بیافریند.

وی ادامه داد: تاکید بر برائت از دشمنان اهل بیت با استفاده صریح از صب و لعن با استناد بر آغاز مظلومیت ائمه، عزاداری اباعبدالله با استفاده از قمه زنی و زیر سوال بردن حکومت اسلامی در زمان غیبت اصول مطرح در این جریان می‌باشد.

 نقد شبهات شیرازی ها توسط استاد هاشمی

حجت الاسلام هاشمی با تشریح مسئله برائت گفت: برائت یک اصل است ولی راه و روش دارد و اگر برائت جستن زبانی و آشکار صحیح بود آن را از جانب ائمه شاهد بودیم در حالی که حتی یک مورد از این روش نیز نقل نشده است.

وی ادامه داد: از جهت دیگر توهین به مقدسات دیگران به وضوح در آیه ??? سوره انعام نهی شده چرا که سبب می شود طرف مقابل بدون شناخت پروردگار توهین و درشت گویی داشته باشد که این گناه به گردن توهین کننده خواهد بود.

ایشان خاطر نشان کردند: رهبر معظم انقلاب لعن و توهین به مقدسات اهل سنت را حرام می دانند چرا که مصداق تفرقه افکنی است، برخی ها می خواهند جلوتر از ولایت قدم بردارند و برداشت ها را به سمتی جهت دهند که خواسته خودشان در آن جهت قرار دارد.

 

/بررسی شبهات فرقه شیرازی ها - جلسه اول/

در این جلسه به سه شبهه مهم پرداخته میشود:

1- روایاتی که دلالت بر نفی حکومت میکنند

2- شبهات مربوط به سب و لعن سقیفه

3- مباحث قمه زنی و توضیحات مربوط

 دریافت حجم دریافتی: 31 مگابایت

 

/بررسی شبهات فرقه شیرازی ها - جلسه دوم/

مهمترین و کارآمدترین شبهه شیرازی ها مربوط به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی (موفقیت ها) است که در این جلسه بطور دقیق و مبسوط بررسی می گردد.

در اصل این جلسه، جلسه چهاردهم از مباحث اثبات ولایت فقیه میباشد که به جهت اهمیت آن و تاکید استاد، در این قسمت نیز قابل دریافت میباشد.

دریافت حجم دریافتی: 29 مگابایت

 

/بررسی شبهات فرقه شیرازی ها - جلسه سوم/

مهمترین و کارآمدترین شبهه شیرازی ها مربوط به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی (ناکامی ها) است که در این جلسه بطور دقیق و مبسوط بررسی می گردد.

در اصل این جلسه، جلسه پانزدهم از مباحث اثبات ولایت فقیه میباشد که به جهت اهمیت آن و تاکید استاد، در این قسمت نیز قابل دریافت میباشد.

دریافت حجم دریافتی: 30 مگابایت

 

/بررسی شبهات فرقه شیرازی ها - جلسه چهارم/

 استدلال های نقلی در آیات و روایات بر رد فرقه شیرازی ها، در مقابله با روایتی که این فرقه بر آن استناد میکنند میباشد.

در اصل این جلسه، جلسه شانزدهم از مباحث اثبات ولایت فقیه میباشد که به جهت اهمیت آن و تاکید استاد، در این قسمت نیز قابل دریافت میباشد.

دریافت

حجم دریافتی: 82 مگابایت

 

  «( از این که ما را در انتشار این مطلب در فضاهای مجازی و معرفی آن یاری میکنید، از شما سپاسگذاریم )»